Veel gestelde vragen (FAQ)

Wil je meer weten over Dynamische Aankoopsystemen, groslijsten, open houses of de dienstverlening van DAS-Service? Hieronder vind je een uitgebreid overzicht met veelgestelde vragen!

Wat / wie is DAS-Service?

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Wat doet DAS-Service?

    DAS-Service zorgt ervoor dat leveranciers, ondernemers en freelancers rechtstreeks toegang krijgen tot opdrachten vanuit aanbestedingsplichtige organisaties, zoals overheden en scholen.

    DAS-Service doet dit door ervoor te zorgen dat ze worden toegelaten tot Dynamische Aankoopsystemen, groslijsten en Open Houses.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Wat zijn Dynamische Aankoopsystemen, groslijsten en Open Houses?

    Dynamische Aankoopsystemen, groslijsten en Open Houses zijn ingesteld door aanbestedingsplichtige organisaties, zoals overheden en scholen, om ervoor te zorgen dat alle leveranciers, ondernemers en freelancers een gelijke kans te geven op gunning van de opdracht.

    Je moet eerst zijn toegelaten tot het Dynamisch Aankoopsysteem, groslijst of Open House voordat je kunt reageren op opdrachten.

    Kijk verder op in de Veel Gestelde Vragen voor meer informatie over Dynamische Aankoopsystemen, groslijsten en Open Houses.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Hoe verzorgt DAS-Service de toelating tot Dynamische Aankoopsystemen, groslijsten en Open Houses?

    Voordat je als ondernemer, leverancier of freelancer toegang kunt krijgen tot de opdrachten op Dynamische Aankoopsystemen, groslijsten en Open Houses, moet je zijn toegelaten. Dit noemen we ook wel ‘gekwalificeerd worden’.

    We lichten dit helemaal toe onder het gedeelte ‘Het toelatingsproces’.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Voor wie is DAS-Service bedoeld?

    DAS-Service is bedoeld voor iedereen die zich wil inschrijven op Dynamische Aankoopsystemen, groslijsten en Open Houses.

    We maken bij DAS-Service geen onderscheid tussen ondernemers, leveranciers of freelancers.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Hoe kan ik DAS-Service bereiken?

    We zijn bereikbaar op telefoonnummer 070 743 26 50, per e-mail via info@-das-service.nl én via de chat op onze website!

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Waarom is dit interessant voor ondernemers, leveranciers en freelancers?

    Toegelaten zijn tot een Dynamisch Aankoopsysteem, groslijst of Open House heeft veel voordelen voor ondernemers, leveranciers en freelancers.

    1. Rechtstreeks zaken doen met de opdrachtgever. Er zit dus geen bemiddelaar tussen die op jouw nog een marge maakt.
    2. Eerlijke kans. Je maakt, samen met de andere partijen die zijn ingeschreven, een eerlijke kans op gunning van de opdracht. Uiteraard moet je wel aan de eisen voldoen, zo hoog mogelijk scoren op de wensen en een aantrekkelijke prijs aanbieden.
    3. Geen voorselectie. Er vindt geen voorselectie plaats door een bemiddelende partij.
    4. Snelle betaling en laag financieel risico. Doordat je rechtstreeks zaken doet met een overheid of school, kun je er van uit gaan dat de betalingscondities uitstekend zijn (let op: enkele opdrachtgevers maken wel gebruik van een contractbeheerder voor de financiële afhandeling).

Het toelatingsproces

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Hoe kun je worden toegelaten tot een Dynamisch Aankoopsysteem, groslijst of Open House?

    Je kunt worden toegelaten tot een Dynamisch Aankoopsysteem als je voldoet aan de toelatingseisen. Daarvoor moet je:

    – Akkoord gaan met enkele voorwaarden
    – Enkele formulieren invullen, ondertekenen en insturen
    – Soms verklaringen aanleveren

    De eisen verschillen per Dynamisch Aankoopsysteem, groslijst en Open House. Bij DAS-Service hebben we al die eisen geïnventariseerd, en kunnen jou precies vertellen wat benodigd is!

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Wat voor verklaringen zijn benodigd bij de toelating?

    Dat is afhankelijk van het Dynamisch Aankoopsysteem, groslijst of Open House. De meest voorkomende toelatingseisen zijn:

    • Een digitaal gewaarmerkt uittreksel van de Kamer van Koophandel, niet ouder dan 6 maanden
    • Een Gedragsverklaring Aanbesteden, niet ouder dan 2 jaar
    • Een Verklaring Betalingsgedrag, niet ouder dan 6 maanden
    • Een beroeps- en/of bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering van het lopende jaar

    Als klant van DAS-Service kunnen wij de verklaringen, met uitzondering van de verzekeringspolis, compleet voor je verzorgen.

Dynamische aankoopsystemen

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Wat is een Dynamisch Aankoopsysteem?

    Een Dynamisch Aankoopsysteem is een digitale marktplaats. Je kunt op deze marktplaats direct reageren op gepubliceerde inhuuropdrachten of gevraagde diensten en producten. Maar voordat je kunt reageren moet je wel zijn toegelaten.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Blijft mijn toelating tot een Dynamisch Aankoopsysteem altijd geldig?

    Ja. Zodra je bent toegelaten, dan blijft dat zo totdat het Dynamisch Aankoopsysteem ophoudt te bestaan.

    Wel moet je ervoor zorgen dat, wanneer je reageert op een opdracht, je papierwerk up-to-date is.

    Momenteel kan DAS-Service daar nog niet in voorzien. We zijn wel bezig om dat te onderzoeken.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Een Dynamisch Aankoopsysteem heeft een einddatum. Wat betekent dat?

    De meeste Dynamische Aankoopsystemen hebben inderdaad een einddatum. Tot de einddatum worden aanvragen op het Dynamisch Aankoopsysteem gepubliceerd.

    Voor de einddatum kan de opdrachtgever besluiten om het Dynamisch Aankoopsysteem:

    • Te beëindigen
    • Voor bepaalde te verlengen (bijv. met één of twee jaar)
    • Voor onbepaalde tijd te verlengen
    • Te vervangen, bijvoorbeeld om naar een ander aanbieder van Dynamische Aankoopsystemen per te stappen of aanvullende eisen te stellen. Op dat moment moet je je opnieuw kwalificeren (dus worden toegelaten).

    Onze ervaring leert dat de meeste Dynamische Aankoopsystemen keer op keer worden verlengd. Staar je dus niet blind op de einddatum.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Is een inschrijving op een Dynamisch Aankoopsysteem altijd persoonlijk of per bedrijf?

    Per bedrijf. Wanneer je bent toegelaten tot een Dynamisch Aankoopsysteem, dan geldt je inschrijving voor je hele bedrijf.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Worden er altijd opdrachten geplaatst op een Dynamisch Aankoopsysteem?

    In de documentatie van het Dynamisch Aankoopsysteem geeft de opdrachtgever aan voor hoeveel geld in het verleden is ingehuurd. Daarbij merken ze ook altijd op dat er geen garanties afgegeven worden.

    Je kunt je voorstellen dat bij grote organisaties, zoals de Gemeente Amsterdam, meer opdrachten worden geplaatst dan bij kleinere organisaties, zoals de Gemeente Alphen aan den Rijn.

    Hoeveel opdrachten er in feite worden plaatst, valt dus niet vooraf te zeggen. Het is ook nog eens afhankelijk van je vakgebied.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Wat voor soort Dynamische Aankoopsystemen zijn er?

    Deze vraag kun je op meerdere manieren beantwoorden.

    Ten eerste: waarvoor wordt het Dynamische Aankoopsysteem gebruikt? Dat kan zijn voor:

    • Inhuur van flexibele arbeid (bijv. freelancers)
    • Aankoop van goederen (bijv. tablets)
    • Aankoop van diensten (bijv. maaien)

    Ten tweede: wie gebruiken een Dynamisch Aankoopsysteem? Dat kan zijn:

    • Eén organisatie die één Dynamisch Aankoopsysteem voor alle toepassingen heeft
    • Eén organisatie die meerdere Dynamische Aankoopsystemen heeft. Voor iedere toepassing (bijv. inhuur ICT en inhuur juridisch) is er ieder één Dynamisch Aankoopsysteem.
    • Meerdere organisaties samen hebben één Dynamisch Aankoopsysteem. Dit noemen we ook wel een samenwerkingsverband.
  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Welke Dynamische Aankoopsystemen zijn voor mij geschikt?

    Dat kunnen wij niet helemaal voor je bepalen, maar we kunnen je wel adviseren.

    De DAS-Selector is de eerste stap. Hier kun je Dynamische Aankoopsystemen bekijken die voldoen aan jouw criteria (waar wil je werken, wat voor soort vakgebieden en wat voor soort opdrachtgevers).

    Zodra je een keuze hebt gemaakt, en je hebt je offerteaanvraag ingediend, dan spreken we altijd telefonisch de aanvraag door. Op basis daarvan kunnen we de selectie van Dynamische Aankoopsystemen uiteraard altijd aanpassen.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    De lijst met Dynamische Aankoopsystemen is lang. Hoe is die lijst opgebouwd?

    Op de lijst van staan niet alleen Dynamische Aankoopsystemen, maar ook groslijsten en ‘open houses’.

    We kijken daarbij naar wat een inschrijving uniek maakt. In de meeste gevallen is dat het Uniform Europees Aanbestedingsdocument. Dus zodra we voor een Dynamisch Aankoopsysteem een los Uniform Europees Aanbestedingsdocument moeten invullen en die niet kunnen hergebruiken, dan beschouwen we het als een uniek Dynamisch Aankoopsysteem.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Hoeveel opdrachten worden er geplaatst op een Dynamisch Aankoopsysteem?

    Dat is van heel veel factoren afhankelijk:

    1) De grootte van de (deelnemende) organisatie(s). Je kunt je voorstellen dat een organisatie met veel medewerkers meer inhuurt of inkoopt

    2) Het aantal deelnemers in een Dynamisch Aankoopsysteem. Sommige Dynamische Aankoopsystemen bestaat uit een samenwerkingsverband van meerdere organisaties. Daarbij geldt: hoe meer deelnemende organisaties in een Dynamisch Aankoopsysteem, hoe groter het aantal opdrachten

    3) De inhoud van het Dynamisch Aankoopsysteem. Sommige Dynamische Aankoopsystemen gaan over de inhuur van allerlei soorten personeel, andere Dynamische Aankoopsystemen zijn heel specifiek, bijv. alleen maar Office365 specialisten.

Groslijsten

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Wat is een groslijst?

    Een groslijst is een voorselectie van geschikte ondernemers. Je ziet dit veel bij lokale, regionale en provinciale overheden: ze hebben een ‘short list’ gemaakt van ondernemers die ze rechtstreeks kunnen benaderen voor werkzaamheden zonder een complexe Europese aanbesteding op te starten.

Open houses

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Wat is een open house?

    Lokale overheden of samenwerkingsverbanden van lokale overheden hanteren ‘open houses’ om ondernemers en leveranciers voor te selecteren en alvast contractuele afspraken mee te maken. Wie uiteindelijk de gunning van een opdracht krijgt, dat wordt bepaald door de behoeftige zelf, niet door de overheid.

Hoe werkt DAS-Service?

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Introductie – hoe werkt DAS-Service

    DAS-Service ondersteunt freelancers en bedrijven met het inschrijven op Dynamische Aankoopsystemen. Hiervoor hebben we een proces uitgewerkt. In de volgende FAQ’s lichten we dat proces stap voor stap toe.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Stap 1. Selecteer de Dynamische Aankoopsystemen, groslijsten en Open Houses in de DAS-Selector

    Met behulp van de DAS-Selector dien je een offerteaanvraag in bij DAS-Service.

    We tonen je, aan de hand van je zoekprofiel, welke Dynamische Aankoopsystemen, groslijsten en Open Houses mogelijk voor jou interessant zijn.

    De offerteaanvraag is nog niet bindend! We nemen altijd telefonisch contact met je op om de opdracht door te spreken. Pas daarna gaan we voor je aan de slag.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Stap 2. Telefonische intake

    Zodra we je offerteaanvraag hebben ontvangen, nemen we telefonisch contact met je op. We bespreken dan:

    • De Dynamische Aankoopsystemen, groslijsten en/of Open Houses waarvoor je je wilt inschrijven
    • De benodigde verklaringen en gegevens
    • Of je al gebruik maakt van één van de platformen waarop Dynamische Aankoopsystemen, groslijsten en/of Open Houses actief op zijn
  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Stap 3. Overeenkomst en factuur

    Je ontvangt van ons een overeenkomst. Dit is tevens bedoeld om het digitaal ondertekenen te toetsen.

    Tevens ontvang je van ons een factuur met een betaallink. Deze factuur bestaat uit:

    • 50% van de kosten per inschrijving op een Dynamisch Aankoopsysteem, groslijst of Open House (non-refundable)
    • De kosten voor de verklaringen die we voor je opvragen

    De overige 50% van de kosten per inschrijving is op basis van successfee en die ontvang je nadat je bent toegelaten. Mochten we je niet in kunnen schrijven op het Dynamisch Aankoopsysteem, groslijst of Open House, dan hoef je de resterende 50% ook niet te betalen.

    Zodra de factuur betaald is én de overeenkomst is ontvangen, gaan we direct voor je aan de slag!

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Stap 4. Opvragen verklaringen

    We gaan de benodigde verklaringen, zoals de Gedragsverklaring Aanbesteden, voor je opvragen. We spreken vooraf door wat we daarvoor nodig hebben. Alle formulieren sturen we ter elektronische ondertekening aan je toe.

    Wanneer je deze verklaringen zelf al hebt, dan dien je die aan ons op te sturen. Dat mag uiteraard middels een scan. Een foto is niet goed genoeg, helaas.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Stap 5. Accounts aanmaken

    Inden je nog geen accounts hebt op de Dynamische Aankoopsystemen, dan maken we de accounts voor je aan. We gebruiken daarvoor een tijdelijk e-mailadres.

    Wanneer je al over accounts beschikt, dan kun je in sommige gevallen DAS-Service toegang geven tot je account. Je ontvangt dan van ons instructies. Wanneer dat niet kan, dan vullen wij natuurlijk al het papierwerk voor je in, en sturen wij je instructies hoe je zelf je registratie kunt afronden.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Stap 6. Registreren per DAS

    We vullen al het papier voor in en bieden die elektronisch aan je aan ter ondertekening. Ook zorgen we ervoor dat alle verklaringen klaar staan.

    Vervolgens krijg je van ons een seintje dat de inschrijving klaar staat, en instructies hoe je de inschrijving kunt indienen.

    De inschrijving moet je zelf indienen.

    In sommige gevallen moet je op een DAS zelf nog enkele handelingen doen. Je ontvangt van ons altijd duidelijke instructies hoe dat werkt. En kom je er niet aan uit? Dan bel of mail je ons gewoon!

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Stap 7. Eindfacturatie

    Zodra je bent toegelaten tot de gewenste Dynamische Aankoopsystemen, ontvang je van ons een eindfactuur.

    Zoals je bij stap 3 kunt zien, rekenen we 50% als vaste kosten per Dynamisch Aankoopsysteem en 50% op basis van no cure-no pay.

    De eindfactuur is dus op basis van no cure-no pay, dus als je – om wat voor reden dan ook – niet tot een DAS wordt toegelaten, dan ontvang je voor dat DAS ook geen eindfactuur.

    Ter verduidelijking een voorbeeld:

    • Je wilt je inschrijven op 3 Dynamische Aankoopsystemen: A, B en C
    • Bij aanvang van de werkzaamheden betaal je 3 x 50% van de inschrijfgelden
    • Stel dat je tot A en B wel wordt toegelaten, en niet tot C, dan ontvang je een eindfactuur voor 2 x 50% van de inschrijfgelden.
  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Stap 8. Overdracht

    Na ontvangst van de laatste betaling ontvang je van ons:

    • Toegang tot de Dynamische Aankoopsystemen
    • De opgevraagde verklaringen (bijv. digitaal gewaarmerkt uittreksel)
    • Instructies hoe je kunt reageren op opdrachten die op de Dynamische Aankoopsystemen verschijnen

Meer over hoe het werkt

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Hoe werkt het digitaal ondertekenen?

    DAS-Service maakt gebruik van de digitaal ondertekenen van Adobe Sign. Dat betekent dat we aan jouw e-mailadres een linkje naar een website sturen. Op die website kun je dan het document digitaal ondertekenen, bijv. middels een plaatje van je handtekening. Ook kun je het document digitaal ondertekenen met je smartphone.

    We testen altijd het digitaal ondertekenen door je een overeenkomst toe te sturen.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Is het digitaal ondertekenen rechtsgeldig?

    Ja. Doordat we van Adobe Sign gebruik maken, voldoen we aan de strenge beveiligingsstandaarden en juridische standaarden. Digitale handtekeningen zijn juridisch bindend in Nederland.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Wat gebeurt er als ik niet word toegelaten tot een Dynamisch Aankoopsysteem?

    Normaliter wordt iedereen, die voldoet aan de toelatingseisen, toegelaten tot het Dynamisch Aankoopsysteem.

    Maar stel, het is toch mis gegaan, je wordt niet toegelaten. Van de aanbestedende partij krijgen we altijd terug waarom dat het geval is. Er kunnen verschillende redenen zijn:

    • Wij hebben een fout gemaakt. Heel vervelend, maar ‘the devil is in the details’, zeker met al het papierwerk. In dat geval corrigeren we het, en zetten alles opnieuw klaar voor indiening.
    • Je hebt ons verkeerde informatie verschaft. In dat geval dien je ons de juiste informatie te verschaffen en proberen we het opnieuw. Lukt dat niet? Dan houdt het op.

    Pas na succesvolle toelating tot het Dynamische Aankoopsysteem, dan ontvang je van ons de eindfactuur.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Ik heb al een account bij één of meer platformen waarop Dynamische Aankoopsystemen draaien. Wat nu?

    Dit is afhandelijk van welk systeem je al bent ingeschreven:

    • Negometrix: je krijgt van ons een instructie hoe je DAS-Service kunt toevoegen.
    • Poolz: DAS-Service bereidt de hele registratie voor je voor. Je hoeft alleen maar enkele handelingen zelf te verrichten.
    • CTM Solution: je krijgt van ons een instructie hoe je, op basis van de ontvangen documenten van DAS-Service, je registratie kunt afronden.
    • Nétive: je krijgt van ons instructies hoe je, op basis van de ontvangen documenten van DAS-Service, je registratie kunt afronden.
    • The Solutions Factory: je krijgt van ons instructies hoe je, op basis van de ontvangen documenten van DAS-Service, je registratie kunt afronden.

Meer over verklaringen

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Ik heb al een bepaalde verklaring. Kan DAS-Service die gebruiken?

    Uiteraard, dat maakt het alleen maar makkelijker en goedkoper voor jou. Maar de verklaringen moeten natuurlijk wel aan de eisen voldoen.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Ik wil de verklaringen zelf opvragen. Kan dat?

    Natuurlijk kan dat. Maar DAS-Service kan het ook voor je regelen, en dat gaat in de regel een stuk sneller, want wij weten hoe je de aanvraagformulieren voor de verklaringen moet invullen en welke bijlagen je mee moet sturen.

    DAS-Service rekent een kleine fee voor de handling van een verklaring.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Hoe zit dat met een digitaal gewaarmerkt uittreksel van de Kamer van Koophandel?

    Voor de meeste Dynamische Aankoopsystemen heb je een uittreksel nodig van de Kamer van Koophandel. Dit uittreksel moet digitaal gewaarmerkt zijn en mag niet ouder zijn dan 6 maanden.

    Dit document kun je opvragen bij de Kamer van Koophandel. DAS-Service kan het ook voor je opvragen. Daarvoor betaal je wel een service vergoeding. Uiteraard blijf jij eigenaar van je uittreksel.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Hoe zit dat met de Gedragsverklaring Aanbesteden?

    Deze verklaring wordt afgegeven door Justis, onderdeel van het Ministerie van Justitie en Veiligheid. Het is een verklaring waarin staat dat er geen bezwaar is dat je deelneemt aan aanbestedingen.

    Een Gedragsverklaring Aanbesteden is twee jaar geldig.

    De Gedragsverklaring Aanbesteden kan je zelf aanvragen. Het proces is echter best complex, want je moet enkele ingewikkelde formulieren invullen, een papieren uittreksel van de Kamer van Koophandel en een kopie paspoort meesturen.

    DAS-Service neemt jou dit werk uit handen. Het enige wat je hoeft te doen, is ons een kopie paspoort aan te leveren. Daarbij mag je je BSN nummer doorhalen, de overige gegevens moeten leesbaar blijven voor Justis. Wij vragen het papieren uittreksel op, vullen het aanvraagformulier in en sturen dat digitaal aan je toe voor ondertekening. Ook betalen wij voor het aanvragen van de verklaring. De hele set sturen we vervolgens naar Justis.

    Houd er rekening mee dat Justis ongeveer 4 weken nodig heeft voordat de Gedragsverklaring Aanbesteden wordt afgegeven.

    De Gedragsverklaring Aanbesteden wordt naar jouw adres gestuurd. Zodra je die hebt ontvangen, dien je:

    • Óf een scan te maken en deze aan ons te mailen
    • Óf het origineel aan ons per post toe te sturen. Uiteraard krijg je deze later weer van ons terug.
  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Hoe zit het met de Verklaring Betalingsgedrag?

    Deze verklaring wordt afgegeven door de Belastingdienst. Het is een verklaring waarin staat dat je altijd netjes je belastingen en sociale premies hebt betaald.

    Deze verklaring kun je zelf opvragen, maar ook hiervoor geldt dat DAS-Service dat voor je kan doen.

    Het enige dat we daarvoor nodig hebben, is je BSN. Dat dien je aan ons door te geven.

    Vervolgens maken wij het aanvraagformulier in orde. Dat sturen we digitaal aan je toe ter ondertekening. Daarna sturen we het aan de Belastingdienst.

    De Verklaring Betalingsgedrag wordt naar jouw adres gestuurd. Zodra je die hebt ontvangen, dien je:

    • Óf een scan te maken en deze aan ons te mailen
    • Óf het origineel aan ons per post toe te sturen. Uiteraard krijg je deze later weer van ons terug.
  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Hoe zit dat met de verzekeringspolis?

    Voor sommige Dynamische Aankoopsystemen heb je een actuele verzekeringspolis voor een beroeps- en/of bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering nodig. De eisen daarvoor zijn verschillend. Deze bespreken we tijdens het intakegesprek (stap 2 van het proces).

    De kopie polis dien je aan ons te verstrekken.

Kosten

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Waarom moet ik betalen voor DAS-Service?

    Dit heeft te maken met ‘opportunity kosten’. Het inschrijven op Dynamische Aankoopsystemen is niet iets wat je in een paar minuten doet, dat kost gewoon tijd. Het is altijd maatwerk.

    We doen DAS-Service naast freelance opdrachten. Om het ‘economisch’ te verantwoorden dat we minder tijd besteden aan freelance opdrachten, moeten we geld vragen voor deze dienst.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Hoe werkt het pricing model van DAS-Service?

    We rekenen een bepaald bedrag per inschrijving op een Dynamisch Aankoopsysteem. 50% dient vooraf betaald te worden, de overige 50% nadat je bent toegelaten.

    Hoeveel je betaalt per inschrijving is afhankelijk van de ‘staffel’ waar je in zit: op hoe meer Dynamische Aankoopsystemen wij je mogen inschrijven, des te minder betaal je per inschrijving.

    De verklaringen zijn aanvullend, en eenmalig. Je hebt dus niet voor iedere inschrijving een hele set aan verklaringen nodig.

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Hoe zit het met de kortingscode?

    Op de bestelpagina is er inderdaad een vakje voor kortingscodes.

    Regelmatig hebben we vanuit DAS-Service acties, bijvoorbeeld rondom de lancering van een nieuw Dynamisch Aankoopsysteem of de verlenging van een Dynamisch Aankoopsysteem.

    Op onze LinkedIn bedrijvenpagina publiceren we regelmatig kortingscodes. Houd ze dus in de gaten!

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Ik heb voorheen een order geplaatst. Blijft mijn staffelkorting geldig?

    Jazeker! Wij vinden een goede relatie met de klant enorm belangrijk! Daarom blijft je staffelkorting geldig.

    Maar het wordt nog leuker. Stel dat je door een nieuwe order in een andere staffel terecht komt, dan geldt die staffel ook voor alle eerdere inschrijvingen!

    Een rekenvoorbeeldje. Stel dat je DAS-Service opdracht hebt gegeven om je in te schrijven op 5 Dynamische Aankoopsystemen. De kosten zijn dan 5 * 70 euro = 350 euro. Als je op een later moment op een aanvullend DAS ingeschreven wilt worden, dan kost je dat 6 * 65 euro = 390 euro minus 350 euro = 40 euro.

    Let op. Deze privilege is niet overdraagbaar!

  • image/svg+xmlimage/svg+xml


    Gelden staffelkortingen in combinatie met kortingscodes?

    Jazeker! Wanneer je in een hogere staffel zit, dan geldt daar ook de korting over.