Bij DAS-Service helpen we graag met DAS inschrijvingen! We zorgen ervoor dat ondernemers, leveranciers en freelancers direct in aanmerking komen voor opdrachten vanuit overheden en scholen. Dit doen we door ervoor te zorgen dat ze worden toegelaten tot Dynamische Aankoopsystemen.
DAS-Service kan hierbij zowel de initiële inschrijving regelen, maar kan deze ook voor je up-to-date houden via onze DAS-Beheer dienst en je op de hoogte houden van wijzigingen in DAS-en. Wij hebben het dan over eenmalige inschrijving of DAS-Beheer.
Initiële inschrijvingen | Leveranciersdossier bijhouden | DAS monitoring | |
Eenmalige inschrijving | X | ||
DAS-Beheer | X | X | X |
Misschien vraag jij je wel af waarom je de inschrijvingen door DAS-Service zou laten regelen. Wij sommen de voordelen graag voor je op!
Bij de eerste inschrijving zorgen we ervoor dat je wordt toegelaten tot het gewenste Dynamische Aankoopsysteem. Dat doen we door:
Bij elk DAS moeten unieke formulieren worden ingevuld. Dit is een nauwkeurig en tijdrovend klusje. DAS-Service neemt al dit werk van je over en vraagt je alleen nog maar om een handtekening bij de formulieren.
DAS-en vragen ook om verschillende verklaringen van verschillende instanties. Ook hiervoor geldt dat we deze graag voor je verzamelen en indienen via de juiste kanalen.
We maken op alle nodige DAS-portalen accounts voor je aan en dragen na de inschrijving alle inloggegevens netjes aan je over.
De eenmalige inschrijving is buitengewoon geschikt voor freelancers, ZP’ers en ZZP’ers. We helpen ze eenmalig op weg voor een vaste prijs, en daarna weten ze vaak perfect de wegen in de wereld van de Dynamische Aankoopsystemen te bewandelen. Bestel gerust een inschrijving via de DAS-Selector.
Wil je naast de eerste inschrijving ook het beheer aan ons uitbesteden? Vraag dan nu een quickscan aan!