We leggen hieronder kort de prijzen uit. Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW.
Stap 1. Quickscan
Het uitvoeren van een Quickscan kost eenmalig 329 euro. Indien u het combineert met de inschrijving op het DAS van de Gemeente Amsterdam betaalt u 389 euro.
Stap 2. Inschrijvingen verzorgen
We rekenen, afhankelijk van het aantal inschrijvingen, een bedrag tussen de 49 euro en 70 euro per DAS-inschrijving. Dat is bij een minimumafname van 20 DAS-inschrijvingen.
DAS-inschrijvingen waarvoor we het papierwerk kunnen hergebruiken, ook wel ‘aanvullende kwalificaties’ genoemd, rekenen we, afhankelijk van het aantal inschrijvingen, 22 tot 25 euro per inschrijving.
Neemt u minder dan 20 inschrijvingen af, dan gelden de prijzen zoals gepubliceerd op de pagina voor zelfstandige professionals.
Wanneer u alleen de inschrijving op het DAS van de Gemeente Amsterdam afneemt, dan is de prijs 89 euro. In dit speciale actietarief zijn alle benodigde uittreksels van de Kamer van Koophandel inbegrepen.
Stap 3. DAS-Beheer
Voor DAS-Beheer rekenen we, afhankelijk van het aantal inschrijvingen, tussen 2,00 en 2,49 euro per DAS-inschrijving per maand. De aanvullende kwalificaties tellen we niet mee als DAS-inschrijving voor DAS-Beheer.
Voor DAS-Beheer geldt een minimumafname van 20 DAS-inschrijvingen.