Share Post:

Nieuw: inhuuropdrachten van Dynamische Aankoopsystemen rechtstreeks in je ATS of website

Nieuw: inhuuropdrachten van Dynamische Aankoopsystemen rechtstreeks in je ATS of website


Wanneer je op een Dynamisch Aankoopsysteem ingeschreven bent, dan krijg je per e-mail een eenregelig mailtje met zeer beperkte informatie. Vervolgens moet je inloggen en uit diverse schermen, formulieren en documenten meer informatie halen over de inhoud, eisen en wensen van de opdracht. Om dan vervolgens de opdrachtinformatie op de website of in je recruitmentsysteem / ATS te plaatsen moet je nog meer handmatige acties uitvoeren. Dat zijn veel handelingen en kost een boel tijd en geld

DAS-Service biedt hiervoor een nieuwe oplossing: inhuuropdrachten van Dynamische Aankoopsystemen in een feed waarmee je opdrachten rechtstreeks, zonder handmatige acties, direct in je systemen kunt plaatsen, zoals je ATS of website!

Hoe werkt dat?

Met de technologie die DAS-Service gebruikt, automatiseren we dit hele proces van het verzamelen van nieuwe opdrachten en opdrachtinformatie, en het plaatsen in jouw systemen. We houden nieuwe meldingen van inhuuropdrachten in de gaten, halen alle opdrachtinformatie op uit de Dynamische aankoopsystemen en bieden dit aan in een gestructureerde feed, bijv. via een API. Deze kunnen we direct koppelen met de door jou gebruikte systemen om de opdrachten beschikbaar te hebben in je recruitmentsysteem, ATS, CMS en op de website.

Op deze manier heb je direct inzicht in :

  • Alle opdrachten
  • De opdrachtomschrijving
  • Kenmerken zoals locatie, startdatum, einddatum en aantal uur per week
  • Eisen en wensen

Maatwerk

Het inrichten hiervan is altijd maatwerk. De opdrachtenfeed (API) bevat alleen de opdrachten van Dynamische aankoopsystemen en categorieën waarop je ingeschreven en toegelaten bent. Zo voorkom je niet-relevante functieprofielen in je systemen.

Om de opdrachten in de door jouw gewenste systemen te vertonen realiseren we koppelingen met het door jouw gebruikte CMS, ATS of welke systemen je ook gebruikt.

Voordelen

Aan deze dienst zitten grote voordelen voor bureaus om tijd te besparen en sneller te werven:

  • Geen aanvraag missen. Elke opdrachtomschrijving die binnen komt, gaan we direct ophalen en analyseren. We plaatsen alle gegevens in het gewenste gestructureerde format.
  • Snelle start werving. Doordat je veel sneller alle opdrachten inzichtelijk hebt in je systemen, kan de werving voor opdrachten sneller gestart worden. Zo blijf je concurrenten een stap voor.
  • Direct inzicht in opdrachten voor iedereen. De opdrachten blijven niet in een mailbox wachten op handmatig doorzetten: ze zijn direct zichtbaar en bruikbaar voor en door iedereen.
  • Direct inzicht in vereisten. In plaats van inloggen in het DAS en de eisen en wensen in kaart brengen zie je deze direct voor een opdracht. Zo voorkom je onder andere dat je tijd kwijt bent aan een opdracht waarvoor je niet aan de eisen en wensen kunt voldoen.
  • Tijdswinst. Je hoeft niet meer in te loggen en uit verschillende schermen, formulieren en documenten de benodigde informatie bij elkaar sprokkelen.
  • Geautomatiseerd proces. Door automatisering van het proces bespaar je veel tijd en verminder je de kans op fouten.

Meer weten?

Interesse in deze unieke dienstverlening? We vertellen er graag meer over. Neem gerust contact met ons op: 070 743 26 50, e-mail hallo@das-service.nl of via onze on-line chat!